vändningsförsök

2010-11-08 | 20:20:50
imorse gjorde kim ett lyckat vändningsförsök på giffen/an. jag har varit super nervös och inte kunnat släppa det riktigt på hela förmiddagen tills jag tillslut fick ett sms om att det gått bra! wei :)

visserligen så är det rätt vanligt att bebisarna tycker att det är bekvämt i sittande position i magen och att man då får göra en liten vändning på schbraket :) engla hörde ju oxå till kategorin som inte ville vända sig själv men för mig gick det kanske inte lika smidigt som för kim .. själva vändningen var ju inga problem utan det var ju först några timmar senare.

gud jag kommer ihåg det som igår när josefina säger till mig "det är blod på rocken" och när läkaren snart där efter kommer in och påkallar att "du ska föda barn, nu!". jag får rysningar, haha! underbar skräckblandadförtjusning kan man kalla det :) jag vara döende nervös men ack så förväntansfull ..

skönt iaf att allt gick bra för kim och att bebisen får ligga och  på sig någon/några veckor till. dock, giffen, så vill vi inte höra talas om någon form av övergäsning. den 30 november, senast, skall du kika ut, inga men!


fina magen i v. 37

Kommentarer
Katarina

Åh det här gillade jag. Fina bilder, VACKER mage.

Håller med om matchande mamma/barn. Läskigt.

Jag skäms till och med då jag o min lilla dotter o stora son har röda jackor haha.

Hit kommer jag tillbaka.

2010-11-08 20:41:09 http://Brakatarina.se
joline

är det inte hon från pop som ja gillar att shoppa av.. ska hon ha bebis.. hihi kul värre...

kramis

2010-11-09 14:03:07 http://mamiij.blogg.se/
Mia Högdahl

Min barndomsvän fick göra vändningsförsök med sitt andra barn. Det slutade ungefär som för dig, låter det som.

Hon fick störtblödning och ut kom en liten cool tjej. :-D

Numera är hon 4-barnsmor och har inte nåt 30 än.

2010-11-10 22:52:32 http://woodland.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback