sunday

2010-11-21 | 12:21:06

det har varit en rätt seg helg i helgen. jag har känt mig trött och lite små nere. jag vet egentligen inte varför eller om det ens är något? det räcker med mörkret, det kanske rent av är den största anledning till mitt depp. det är mörkt när jag går till jobbet och det är mörkt när vi åker hem. jag hatar det! även om ljus kan göra mkt och det går att få det mysigt hemma i rusket så behöver jag solljus! det känns som klockan är nio när den är fyra.

i fredags hade vi middag här hemma med jeannine och fredde och sen körde vi idol mys och chips, alltid mys! igår jobbade jag. och vilken jobb dag! jag älskar när det är fullt ös och inte en sekund av stillsittandes. då trivs jag som bäst. dock så var jag helt slut när jag landade - plattfall, i soffan hemma vid 17 .. det är baksidan.

kvällen igår började lugnt med "så mycket bättre" hos camilla och jocke med lördagsgodis och vin. senare blev det en ren spårning hemma. idag är jag ännu tröttare och undrar om den här helgen inte tog mer än den gav?

imorgon kommer engla hem och ja längtar ♥


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Det verkar att vara ett genomgående tecken hos många just nu...denna årstid gör ju inte underverk med humöret..

Hoppas att du har ngn dag ledig i veckan att kunna vila upp dig på!!

Kramar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback