snökaos

2010-11-09 | 08:55:56


från grönalund i somras - ge mig tygskoväder!

c började att skrämma upp mig igår med diverse snöoväder och jag skakade bara på huvudet och sa att "nä det har inte jag hört" .. (lite som att det inte kan vara så då) men jag får väl bita mig i tungan idag och krypa till korset. tydligen så det något klass 2 oväder på g och engla är överlycklig .. jag fruktar för att behöva gräva fram mina uggs.

jag har gått i gympaskor tills nu men det känns inte riktigt läge om det ska komma 2 dm snö!? i flytten så kom mina uggs och min svarta ullkappa på villovägar men jag misstänker starkt att jag bara grävt för dåligt i kartongerna.

nu måste jag bege mig ner och hitta dem. jag orkar inte frysa - det gör jag fasiken varje dag! engla har fått byta upp sig i size på sina vinterskor (de bruna fick åka tbx) så de får invigas idag tror jag nog! nu är de bara börja pälsa upp!

Kommentarer
Emma

Jo, det tycker jag :D

jag har en Nikon D60. Dusjälv? :)

2010-11-09 09:59:32 http://emmajjohanssson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback