kusin vitamin

2010-11-01 | 20:26:29


engla ♥ nikki

igår var det pussar, klappar och kramar till tusen på lilla - stora ♥ nikki. jag kan för mitt liv inte förstå var tiden har sprunigt? syster har bjudit in till 1 års kalas och liten blir så stor som just ett den 10 december .. det är helt sjukt!

det är verkligen på barnen man ser att tiden går. en annan vandrar år in och år ut och tänker väl egentligen inte nämnvärt på att åren flyter förbi. men på barn .. där blir det så tydligt när ett år passerat, så mkt som händer och sker helatiden. tänk att min tjej börjar skolan snart. jag blir ju nästan mörkrädd. snart kommer hon väl hem med piercad tunga, pojkvän och skriker.

åh nej.

må det inte gå för fort.


Kommentarer
ina-bina

Men underbaringar! De ser nästan ut som syskon på den andra av de små bilderna :D

2010-11-01 23:13:52 http://inabina.blogg.se/
Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

Sååå söta :)



Häller med dig, tiden går för fort...

2010-11-02 07:58:42 http://ronile.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback