idol babbel

2010-11-27 | 09:16:15
största underhållningen i idol is gone


igår satt vi alla tre klistrade framför idol med guacamole, chips och vitt vin. jag hejandes på linnea och olle, engla på minnah och c på jay. bra kombo där :) vi har iaf garderat oss att någon kommer att bli glad vid finalen!

jag måste säga att linneas andra framträdande var något i särklass. herregud så duktig hon är! engla somnade ungefär där och c neggade bara .. dock så fick det vatten på sina kvarnar när hon åkte ut! vilken jäkla besvikelse .. men ja, hon är väl egentligen ingen tvättäkta idol, hon är för egen och jazzig för det tror jag.

om en idolig idol ska vinna så står det helt klart mellan olle & minnah. jay kommer bara förlora all sin pondus om han skulle vinna idol. jag hoppas han åker näst och kan gå vidare. idol stämpel är inte alltid positivt, tyvärr.

heja olle!


Kommentarer
mathilda

jag blev skitförvånad över att hon åkte ut. trodde faktiskt att fler, liksom du och jag, gillade henne och ville se henne i final. hon var given där för mig. menmen.



jay vinner förmodligen men som du säger, idolstämpeln är inte alltid positiv. tror att den klär minnah eller olle bättre faktiskt. de kan liksom pressas ner i den där idol-mallen på annat vis än vad jay kan.

2010-11-27 13:27:58
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

Jay är ju en favorit iaf här hemma, han har aldrig hängt lös om han inte gjorde det igår vill säga, råkade somnar hehe. :)



haha där ser man! viilken tur du har! hur gamla är dina?

jag handlade alla julklappar igår så skönt att ha det gjort. :)

kramar.

2010-11-27 21:17:21 http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback