håkan på hovet

2010-11-13 | 10:35:10
nu har vi inlett den här lördagen med tända ljus, frukost framför tvn och spel på mammas iphone :) har inte sovit någe vidare inatt skulle jag vilja påstå .. våra grannar, över oss, har tydligen satt i regel att ha party varje fredag och/eller lördag så det dånar i huset. det är inge bra musik heller! någe jävla 90-tals tema varenda helg .. suck!

idag ska vi iväg på farsdag fika och senare ska engla hem till mamma och jag ska in till stan och gå på håkan med min fina liza. åh! jag är smått lyrisk! det blir en i raden av håkan konserter som vi går på ihop och jag bara älskart!

det är lizas mamma som bjuder iväg oss ♥ vi ska göra zink en sväng innan sen hovet och sen riche! en klassisk kväll med andra ord. engla är smått besviken på att hon inte får följa med och hon kan inte riktigt greppa att barn faktiskt inte ens får komma in! "jag lovar mamma, jag kan hålla för öronen, snälla.." söt unge .. en vacker dag så!


finaste ungen i soffan på morgonkvisten

Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Ha en TOPPENkväll....

Kramar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback