fredag

2010-11-12 | 07:41:50
idag är det dax för engla att gå till dagis igen, efter tre dagar med h&m plåtning. jag måste säga att det är riktigt riktigt skönt att komma tillbaka till vardagen och slippa allt pussel som det faktiskt innebär med plåtningar i flera dagar oxå jag som jobbar heltid. men jag har fina moste nina & liza som ställer upp, tur är det .. hur skulle man klara sig annars ♥

idag har jag min korta dag på jobbet men jag blir nog kvar längre .. det är mkt nu eftersom vi flyttar nästa torsdag, eller ja det är nästa torsdag som vi ska öppna en ny butik :) så flytta gör vi hela tiden nu! ska bli så spännande!

ikväll blir det middag med jocke och camilla! hade tänkt mig en trerätters middag men det beror lite på när jag slutar .. förshoppningsvis hinner jag :) annars har jag engla och c till hjälp .. (!?) imorgon är det dax för mig och liza att gå på håkan hellström på hovet .. åh! ni anar inte vad jag längtar. håkans nya skiva är to die for och det ska bli mys med en kväll på stan med min bästa liza. det var allt för längesedan. vi kör nog middag efter konserten och några glas vin!


världens bästa unge

Kommentarer
Emma

Så fina bilder! :)q

2010-11-12 14:39:30 http://emmajjohanssson.blogg.se/
julia

åh, vad engla är fin. det är helt sjukt!



lyllo dig som ska på håkan hellström, sjung och var lycklig åt mig. pussisar.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback