onsdag!

2010-05-19 | 22:43:02
igår kväll var jag och engla bortbjudna på middag till björne och linda. vi åt en grym kycklingrätt, som jag bara måste få recept på, drack gott vin och pratade på balkongen tills det nästan blev midnatt. ibland springer verkligen tiden. engla somnade sött i lindas säng ♥ med alla sina leksaker omkring sig, mätt och belåten. imorse var hon chockad över att vakna hemma "men mamma, hur fraktade du hem mig?" haha lite som att det allt var något lurt med de ;)

imorse vaknade vi tidigt och engla ändrade sin plan på att vara hemma med mig och åka till ikea till att vilja gå till dagis. sagt och gjort, vi for dit och därifrån for jag till ikea. servetter, ljus, balkonglåda, uppläggningsfat, visp och pelargoner inhandlades och sen var det bara hem - packa upp och ut och powerwalka med jeannine. härligt värre faktiskt!

ikväll har jag och engla ätit middag ute, bakat kladdkaka och engla har skaffat sig nya - äldre - vänner. hon stod på en stol (vi bor långt ner) vid balkongräcket och snickesnackade lyckligt med två 8 åriga tjejer. hon ville helst att de skulle in och leka men där satte jag stop. haha, säkert super söta tjejer men vi behöver kanske inte bjuda in alla som vill, direkt?

mys middag i värmen ♥


Kommentarer
Nathalie

Du är en dag före söt :) Det är bara onsdag idag! Dock snart torsdag (om ca 15 min)



Sov gott!

Carro.

åå så shärligt o äta ute! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback