rooftop bar

2010-05-07 | 15:25:14


igår kväll tog vi på oss klackarna och gav oss upp på newyorks högre höjder, 20 våningar upp!

vi var på ett otroligt mysigt ställe med en utsikt att dö för! vi drack drinkar och skrattade så tårarna rann. finns det något bättre än kvällar som denna? jag vill att hela sommaren ska fortlöpa på det här sette.

haha visst, i sthlm lär jag kanske inte komma 20 våningar upp. men stämningen och värmen ska jag göra allt för att ta med mig hem ♥ har hört att ni kanske inte har det varmare än varmast? engla berättade igår att hon faktiskt 'bara' har jacka, fleece, jacka, skor och mössa på dagis .. hm .. shorts och linne någon?
Emily Slotte May 7 at 2:42pm
jag har lagom med panik inför flygningen.. men aa ska tänkt på de ;)

kan du göra mig en tjänst och ringa till mitt jobb och kolla mina tider i veckan och skriva ner dem? glömde ju min almanacka på jobbet. tel. 0858570303

har jag fått post?

Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Underbara bilder! Så roligt att läsa om eran resa :)



Nej, här går uppe i norrlandsskogarna får vi nog vänta med shorts o linne ett tag till ;) Vet inte alls vart våren tagit vägen...men idag är det ok väder, mulet o sex plusgrader så nu blir det grillning ;)

Kram

hondjur

Håller med Den andra Elin! Underabart att få följa dig sötnos :)

2010-05-08 14:50:45 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback