relax

2010-05-12 | 09:32:23

kick back and relax, right? engla igår i parken.

idag är det en riktigt topen dag vädermässigt. tror det redan är 15 grader och nu när vi var ute och mötte upp jeannine så fläktade det riktigt skönt. hääääärligt! kanske att jag drar på mig ett par klackar för att fira idag?

engla vill prompt gå till dagis idag så vi ska snart åka dit och släppa av lillan och sen blir det plantagen för hela slanten. vi behöver fixa till det på ballkongen nu när solen tittat fram. vill köpa lite blommor och kurkor och få det lite vårigt :) kanske att vi hinner kika på nytt bord och stolar också? vi får se ..

Kommentarer
Frida-Fantastiskamamman

Tänk att alla barn älskar den där gungan...& även några vuxna ex moi hihi...

Hoppas att jag får se lite bilder på den pimpade belkongen!!

Pussar<3

mammaxtre

Gungan Engla relaxar i är hur skön som helst att sitta i. Tycker jag fastän jag är gammal nu :-)

2010-05-12 23:10:35 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback