hello NY

2010-05-03 | 15:15:25


nu har vi stigit upp, ätit frulle och kikat på ett avsnitt av entourage. jag vaknade redan vid sex imorse av att regnet smattrade emot fönsterbräda och av att det ekade emellan huset när regnet studsade. altså inget tiptop väder nu på morgonen men det ska klarna under dagen och kvällen ska bli finnemang, sägs det.

idag är j i skolan och jag och l ska ta oss upp till bryant park och strosa runt och möta upp j för lunch lite senare. jag hoppas de inte ska välla ner för då tror ja inte mina converse kommer vilja vara med, haha.

Kommentarer
Lena

Hej snorpan! Allt är väl här hemma. Vi hade en lugn morgon med en förväntansfull Engla som skulle träffa alla sina dagiskompisar. Ser att du har det bra, är faktiskt lite avis. Ta hand om dig Puss o Kram Din mamma

2010-05-03 16:13:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback