balkongen

2010-05-18 | 16:08:55



min heshet går verkligen inte över!!
suck & stön ..

jag har knaprat allergi medecin men det tycks bara hjälpa emot snuvan. suck! orkar inte låta som en knarkare längre, skit irriterande!! egentligen kanske det inte är så konstgit att både jag och c ligger och snurvlar om nätterna med en björkskog utanför fönstret? haha, bra där. (se bild)

idag hade vi sovmorgon och engla var iväg i mullemeck parken med dagis. vilket väder de fick! tydligen så hade de haft en perfekt dag med värme och - som tur var, moln! flera av barnen hade somnat i bussen på g tbx till dagis, haha. nu leker iaf engla med en dagiskompis för fullamuggar. det har danstävling för tillfället :)

jag har just satt mig ute på balkongen med datorn i knät. hjälp vad härligt det är! jag är själv hemma med engla tills imorgon för c är iväg på någon grejs. ikväll ska vi på middag till linda & björn, mysigt värre. trevligare grannar får man leta efter. nej ni, nu ska brödet ut ur ugnen!

Kommentarer
Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Vad fint det blev :)

2010-05-18 20:06:38 http://ronile.se
mammaxtre

Vilken oas du gjort av balkongen. Mysigt med ett extra rum :-)

2010-05-19 06:27:52 http://mammaxtre.blogg.se/
Carro.

åå så härligt somrigt ni har det!

sarah

vet du? jag är jättejättejätteallergisk mot björk och har alltid haft problem, men så började jag ta aerius allergitabletter, som fungerar rätt bra, men jag kompletterar också med en nässpray som heter AVAMYS. Det är verkligen min räddning. förra sommaren började jag använda den och jag var symptomfri för första gången på tio år. ett hett tips! p.s tycker att du har en väldigt fin blogg. tittar in här var och varannan dag!kram

2010-05-19 10:47:51
carolina

ser jättefint ut, och så somrigt, som om vi vore i mitten på juni eller något!

2010-05-19 11:13:49 http://acarolinas.blogg.se/
Johanna

Wohooo vad fint det blidde!

2010-05-19 21:41:13 http://solomamman.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback