100526

2010-05-26 | 09:24:20

skor jag köpte i new york


igår kväll var både jag och c segare än segast. jag hade ju haft en intensiv natt med en kräkandes engla och han aldrig ta igen de timmarna jag missat under dagen eftersom engla var så pigg? skum sjukdom det här. hon åt middag, drack välling har sovit hela natten och nu ätit frukost och hon mår prima .. hm, men ja vågar inte ropa hej än.

iaf så kom jag fram till i min trötthet igår att jag var värd ett par nya skor .. tycker ni inte? :) jag sprang på ett par skor som jag velat ha ett bra tag i en något ljusare - och finare, nyans och när det ploppade upp att 37 visst fanns kvar så kunde jag liksom inte motivera mig själv att inte köpa dem. c tyckte iaf jag var värd dem :)

ni får se dem när det når mig om någon vecka :)


idag vet jag inte alls vad som ska göras. c är ledig, jag vabbar och engla är ja, frisk? dock så blir det såklart inget avancerat då man inte riktigt kan lita på englas magreflexer ännu, haha. men hon klättrar ju på väggarna här hemma. vi försöker hitta på saker men nu känns det som mina idéer är slut .. gunga? cykla kanske? vid 18 kommer iaf min lillasyster med pojkvän och ska äta middag. det ska bli så mysigt! hon har inte ens sett lägenheten ännu :)

Kommentarer
Nathalie

de tredje paret från vänster is to die for ! är de inte svåra att gå i ?

2010-05-26 14:25:40 http://Nathaline.devote.se
Liza

Ja, det kan du absolut göra. Dom är ju inte jätte stora haha.



haha, alltså jag har drömt så mycket konstigt i natt.. bla att jag tog insomningstabletten och så vaknade jag när vi hade landat i sverige.. skit smidigt, håller tummarna för att det blir så..



Sitter och väntar på vaktmästaren som ska komma och laga diskmaskinen. Men jag har städat, packat och gjort allt så nu sitter jag bara och väntar. Ska ut en sväng på 3e och duscha efter att han har varit här.. sen bär det av till flygis :)



Loove

2010-05-26 15:17:09 http://entvatankar.blogg.se/
marie

Hej!

Får jag fråga om ett tips?

Om en månad ska jag och mina 2 tjejer åka till stockholm 4 dagar..och jag kan nada! Kommer förlita mig på GPSen i iphonen ;)

Vad ska man inte missa? Nåt speciellt/skitbra ställe att shoppa på?

Jättesnällt om du har nåt tips :) Mvh Marie

2010-05-26 19:11:43 http://smakottar.blogg.se/
mammaxtre

De vita är de enda som jag skulle klara av att gå i :-)

2010-05-26 22:52:23 http://mammaxtre.blogg.se/
evelina

jag är liite avis på dig för att du varit i NY :) skulle nog shoppa ihjäl mig där

2010-05-29 14:14:40 http://pumms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback