4 pairs

2010-05-08 | 16:40:32


igår hade vi en helkväll i NY och allt vad det innebär med god middag, drinkar utomus och kareoke till gryningen. älskart! dock så var jag trött som jag vet inte vad så jag kanske inte var den roligaste .. men en upplevelse utöver det vanliga var det ju inget snack om att det var ..

nu har jag packat ihop mig och min överfyllda väska ligger nog dessvärre över max vikt så jag kommer säkerligen få packa om på flygplatsen. ska bli skönt att komma hem även om jag haft en grym vecka här i NY. självklart kommer jag komma tbx! inget snack om saken, ska bara hem och smälta allt :)

jag gillar det faktum att jag kommer hem med 4 nya par skor också, längtar tills jag ska packa upp allt på sin plats hem. längtar även som en tok efter min c & e. engla kommer dock inte hem förens på måndag då jag ska hämta henna på dagis ♥ mys mys mys!

wish me luck now ...

Kommentarer
Mammaxtre

Trevlig hemresa önskar jag dig!

2010-05-08 16:57:35 http://mammaxtre.blogg.se/
Maria

Vilken härlig resa du ser ut att vara på! Skulle också vilja åka dit för att shoppa lite.. :) Du och dina vänner påminner ju lite om SATC ;);) Hoppas hemresan går bra.. :)

2010-05-09 20:41:18 http://maariahs.blogg.se/
Frida-Fantastiskamamman

Den här resan kommer att ge dig energi en lååång tid framöver...

Pusselipuss<3

Hoppas att mötet med Engla blir jättemysigt!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback