torsdag

2010-03-04 | 21:28:49
har haft en riktigt rolig dag på jobbet med mkt att göra och fixa med. vårens randiga eco-tshirt har kommit in och jag kunnde nästan inte slita mig ifrån den! gud så fina färger, en rosa och en grå hade fått flytta in hos oss pronto om det inte vore för att det finns lite andra utgifter att ta hand om nu - såsom lakanen jag inhandlade idag ...

engla och liza kom och hämtade mig på jobbet idag, hur mysigt är inte det? lillan min fick prövade en mössa och en keps hos oss, det bör ju inhandlas snarast eftersom allt är slut när våren / sommaren väl står inför dörren. en grå randig mössa och en rosa keps får det bli, till barnbidraget eller något, haha!

efter att jag packat ihop mig så tog vi oss til Cervera för att kika skumpa glas som jag är på jakt efter men utan lycka där. herregud måste det vara så fasligt dyrt? jaja, det kommer det kommer :) jag får ta en sak i taget nu är ju iaf säng + sängben+sängkappa+lakan klart.

senare bjöds det på middag hemma hos familjen stenholm, eller ja bjöds och bjöds det slutar alltid med att jag inte riktigt kan släppa utan att jag ställer mig bakom kastrullerna själv och bossar. haha, så töntigt men jag har svårt för att inte 'ha ett finger med'. smarrigt som tusan blev det iaf och engla samaskade mozarella som aldrig förr!


Kommentarer
Liza

Haha, jaa idag var det nog bra att du tog över eftersom att jag inte har någon aning om hur den där jäääklans goda tomatsåsen ska göras.



Gott som tusan. Loove you

2010-03-04 22:20:42 http://entvatankar.blogg.se/
Jeannine

ooh det låter som att du ska följa med mig i sommar till småland och glasbruken!! Jag tänkte ju handla på mig massa fina glas där=)

2010-03-05 08:38:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback