randigt

2010-03-16 | 21:16:32

 


som att jag inte får nog av randigt på jobbet - kanske ni tänker nu ?

 

haha, jag är faktiskt ett riktigt fan av randigt även om jag själv kanske inte bär det mer än när jag jobbar iprincip men engla har en hel del randiga plagg ska ni veta :) sonias ränder är också något annat än polarns , det tålas att sägas :) jag fullkomligen avgudar dem!

 

jag är inte jätte mkt för att köra randigt på randigt men med det här kläderna är det verkligen så det är tänkt. det ska vara randig & det ska vara överflödigt randigt , det blir liksom bara bättre ju mer det är :) jag tänker nog låta engla blanda dessa plaggen med de här lite som hon vill, det kan inte bli fel :)

 

randen är sonia rykiels för h&m


Kommentarer
carolina

man kan inte få för mycket ränder tycker jag!! ( sitter i helrandigt nu!)

2010-03-16 21:45:45 http://acarolinas.blogg.se/
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

I LOVE ränder!

Oj Edvins garderob är full med randiga plagg...det är så fint :)



Kramar

2010-03-17 07:52:38 http://edvinsmamma.wordpress.com
sofie

Hej Emily.

Med risk för att låta crazy och helt flippad måste jag ändå lätta mitt hjärta lite. :)

Faktum är att jag har följt dig och din fina dotter från det att du hade en bilddagbok tills idag.

Unga mammor har alltid faschinerat mig och jag sökte på ordet "mom" på bdb, du kom upp med härliga bilder och en intressant story. Ville därför bara tala om att jag är en av de läsare som du förmodligen inte känner till men som besöker dig i princip varje dag. Du och din blogg faller mig precis i tycke och smak och jag fullkomligen älskar den. Kanonfina bilder, roliga citat och bra kombinerad text.

Tack för en superfin blogg!



Ha det fortsatt bra

Kram Sofie

2010-03-17 17:01:42 http://sofwiiie.bloggspace.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback