onsdag

2010-03-24 | 07:27:19
igår slutade jag sent och direkt när jag kom innanför dörren satte jag mig med mina pärmar med viktiga papper och sorterade. herregud vad jag samlat på mig strunt papper! visst att man ska spara lönespecar och anställningsbevis osv men måste man verkligen spara varenda telefon räkning? dessa fick iaf ryka och ge plats för annat, lite viktigare.

det känns alltid skönt när man 'städat ur' eller gjort i ordning någonting. man känner sig lite lättare av någon outgrundlig anledning :) trevlig är det iaf! nu kan jag bara ta min pärm med mig när vi flyttar, förut var det ett hav av papper omkring.

en vecka kvar ...



idag är det dags för en ny fotografering för engla. hon ska plåtas för MAMA - gravidbibeln (?) tror jag. ja, fröken är ju förståss inte gravid men jag antar att det är några former av 'gruppbilder'. blir säkert bra :) MAMA är alltid roligt och sen ska lina följa med oss också så jag får lite sällis när engla freestaylar som alltid på fotograferingar.

jag är ledig både idag och imorgon vilket känns otroligt  välkommet och skönt. idag är det som sagt plåtning och imorgon har jag och liza planer på att ta oss till gustavsberg och senare ska jag göra magnetröntgen. mindre trevligt.


en liten engla 091212 , älskar den här bilden!

Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Underbar bild!

O vad roligt att det går för Engla med modellandet...o jag förstår att hon får mycket jobb så himla fin som hon är :)



Kramar

2010-03-24 09:21:27 http://edvinsmamma.wordpress.com
Lotta

Hej! Vilken härlig blogg du har :) Men usch är du dålig, varför magnetröntga? Kram på dig

2010-03-24 11:27:18
Maria, Livet med tre

Usch då .. Tänker på dig och håller alla tummar på att din magnetröntgen går lika bra som min. Vet hur fruktansvärt psykiskt jobbigt det är :-(

Kram Kram!

2010-03-24 16:21:55 http://livetmedtre.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback