moccamaster clubline

2010-03-04 | 09:16:54




det är kanske inte det första man tänker på när man tänker "flytta till eget" men banne mig, för mig var det iaf det andra eller tredje som slog mig. herregud min älskade kaffemaskin (en miele som sitter fast i väggen, du trycker på en knapp och vipps så mals bönorna och du har en rykande kopp kaffe eller the om så önskas) kommer ju förståss sitta kvar i väggen och inte vandra med hem till mitt nya ...

har sugit på det en stund nu och kommit på att min syster alltid har tokigt gott kaffe och att hon är ägare utav en moccamaster, en sådan här över altså. en sådan ska jag ha! jag vägrar allt var skruttiga kaffekokare heter, detta eftersom jag dricker mängder av kaffe och jag vill kunna bjuda våra gäster på SUPER gott kaffe :)

en liten sak är dock att det enbart är jag som dricker kaffe i vårt kommande hem, det lär ju dröja innan engla börjar och C avskyr allt vad kaffe heter. så ja det blir bara jag som kommer använda mig av denna 'lyx bryggare' ...

men det är värt va, right? säg att det är värt..

moccamaster ca pris 1790:-


Kommentarer
Marlene [mamma till ned]

Jag köpte en OBH Nordica "king of coffee" Den har fått bättre betyg än moccamastern. Jag kan knappt dricka kaffe borta längre. Har blivit borskämd med världens godaste kaffe;)

2010-03-04 09:35:59 http://marlees.bloggplatsen.se/
kattis

halo,de gör gott kaffe.vi har också en sådan.Ett tips kolla pricerunner innan du köper en.Så du inte får betala överpris!!!

2010-03-04 09:58:18
Anonym

Ett av mina bästa köp! Du kommer inte ångra dig :)

2010-03-04 12:04:48
Jeannine

Du måste visst ha en sån!! Den står högt på min önskelista med, nu råkade jag få min fina bryggare i julklapp så kan inte genast byta ut den;) Och jag dricker såklart kaffe hos er sen!!

2010-03-04 14:16:02
Terese

är ju en bra grej att önska sig i inflyttnings/födelsedagspresent =)

2010-03-04 15:26:13
Anonym

Mycket väl värt det! Jag har en och jag är alltid nöjd. Dessutom håller den 10 gånger längre än andra kaffekokare.

2010-03-04 16:42:44
Linda

Hehe =O), det första jag planerar köpa, när jag flyttar är nya möbler ... =O).

carro

moccamaster är goood shit! = GOTT KAFFE! Måste fasen också skaffa ny bryggare nu när jag flyttar :S

ML

Precis köpt en vit, den är finast tycker jag!



http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se

mammaxtre

Du kommer väl att få gäster i allsindar :-)

Klar du ska ha den kaffebryggare du vill ha. Snygg är den också :-)

2010-03-05 06:43:40 http://mammaxtre.blogg.se/
Anonym

Finns också på clas ohlson för 1199:-

2010-03-05 08:06:31
freja

drömde sjukaste drömmen i natt.. jag och M hade flyttat till sjöstan och du var rädd att engla inte skulle känna sig hemma om inte du var där med henne för att se lägenheten (?) ..så du och C kom över och skulle spela TP typ.. och vips så tar du fram din jävla moccamaster och "nån som vill ha kaffe?"



hahaha.. vaknade något förvirrad!

2010-03-05 09:59:07 http://stocktownstories.blogg.se/
Hondjur

Du MÅSTE ha en moccamaster jaaa! Den håller i massa, många år och du kommer aldrig få godare kaffe nånstans! Det är sjukt bra med moccamaster! Skaffa, skaffa.. men tror du kan få den för 1200:- !! Kram på Er!

2010-03-06 11:46:46 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback