klackarna i taket

2010-03-06 | 18:57:01



idag har jag, christian och engla snurrat runt hela världen känns det som. vi har varit på jakte efter allt som kan tänkas behövas tills vi ska flytta, vilket inte är lite. egentligen skulle engla ha sluppit den här turen eftersom planen var att hon skulle leka med en gammal dagiskompis men det blev uppskjutit till em så hon fick flänga med ;)

efter några vändor så står vi nu med matbord, durkslag, vitlökspress, ballongvisp, lakan till engla och en soffa - sug på den du! matbordet föll jag pladask för eftersom det var ett sådant jag sett framför mig, kleent, simpelt och snyggt. kanske att ja slänger in en bild sen? dock så var det beställningsvara och kommer först om 1-2 veckor :)

snart ska jag bege mig ut och hämta engla som varit hos sin gamla dagiskompis Linda och lekt och ätit middag i snart 5 timmar! haha, det ses så sällan nu förtiden så när de väl leker så ska det lekas! men tur var det för då hann jag och C några vändor till :P

senare blir det vin med min Liza på zink, hörde jag klackarna i taket ?


Kommentarer
Emelie

Ah, sjutton så effektiva ni varit! :D

Ser fram emot att se allt ni köpt och hur det kommer bli i eran lägenhet. Iih. :D

Kram!

2010-03-07 00:26:08 http://popkatt.blogg.se/
Frida-Fantastiskamamman

Vilken skön känsla att få både sitt shopping & klackarna i taket behov tillfredställt hihi..

Hörde klackarna ändå hit...det klapprade hela natten över mitt huvud;D

Kramisar<3

carro

det var tusan vad du handla, gött! =)

MAJA-Style & Life by Liea

Åh va skoj:) ska bli jätteskoj att se hur ni får det i lägenheten:)



Jag måste istället ta tag i att lägga ut annons om våra två soffor...att det ska va så svårt att göra tråkiga saker:)



Kramar å hoppas ni hade en kanonkväll!

2010-03-07 18:12:44 http://styleandlifebyleia.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback