karamellskål

2010-03-08 | 10:36:26


nu börjar det verkligen kittla i fingrarna inför den kommande flytten. jag vill börja inreda, fixa och pilla med detaljer. för mig är verkligen som man säger 'detaljer gör skillnad', jag älskar små burkar, askar och skålar. jag skulle kunna inreda ett helt hem utifrån den här karamellskålen som vi införskaffade igår, men *host* det ska visst bo en man med oss också ..

även om jag och c kommer överens om det mest i inredaningsväg så är han inte helt high på mitt puttinuttiga-romatiska-äldre-inrednings sett, varför inte liksom? :) haha, vi får kompromissar lite där och jag håller väl i tyglarna över sovrummet + englas rum. kök & vardagsrum är kanske något mer hans område .. fast ändå mitt ? :)

karamellskål åhléns 89.-

Kommentarer
Lina

Åh, det där var väl det sötaste jag sett i skålväg! Jag förstår din inredningsstil verkligen, men har väl också en karl som gärna sätter käppar i hjulet ;)

2010-03-08 14:37:55 http://tesla.blogg.se/
carro

guuud så fin skål, måste införskaffas!!

Jasmine

Jag är också mycket för detaljer, sambon ser dock det mer som "skräp"! Kram

2010-03-08 21:08:05 http://jassenilsson.blogg.se/
Frida-Fantastiskamamman

Här hemma bestämmer jag ALLT hihi men så har vi ju oxå varit gifta i nästan 8 år hihi...

Kramar<3

Alexandra

Så fin! :) jag är på jakt efter en liknande från Ittala.. :) Det är det lilla som gör det! :)

2010-03-09 08:11:47 http://masoou.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback