give it to me baby!

2010-03-10 | 07:42:47



smhi lovar 4+ idag och imorgon i sthlm, jag jublar inombords :) ! obs! sen går det utför, återigen .. då ligger vi på minus eller nollgradigt vilket är på tok för kallt. vad sjutton, jag vill ha vår nu nu nu nu! jag kan inte dra mig till minnes att det någonsin sett ut så här utanför fönstret när jag ska komma till att fylla år, aldrig ...

engla säger gång på gång "mamma du fyller på mitt på vintern" vilket jag aldrig tidigare uppleft det som men i år får jag motsträvigt hålla med henne. snön är ju fortfarande meterhög på sina ställen och kylan är ett faktum (utom idag & imorgon då).

var är du våren !?


på fredag ska vi tralla ut och göra 'stan' (och fira att jag är närmare gråhåren) då hade jag mer än gärna sett att jag riskfritt hade kunnat dra på mig ett par klackar och en snäppet tunnare jacka .. men nu verkar det som pälsen enbart får vila ett par dag ... snart, snart ska jag stå som på bilden ... eller ? just nu känns det banne mig hopplöst.

Kommentarer
Alexandra

Ja vi är två som längtar! Vi behöver inte mer kyla nu - ge oss sol och vår!! :) Har aldrig längtat så som nu! Roligt att kolla på tapeter - även om det är en djungel så finns det mycket fint! :) Ska bli så roligt att (kanske?) få se sen hur ni får det i erat nya boende! KRAM

2010-03-10 10:06:31 http://masoou.com
Carro

hörde om de där plusgraderna på radion i morse. De sa att endast norrlännningarna skulle få minus- yeah right! -4.5 i morse. hm.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback