gårdagens liten

2010-03-08 | 08:08:02

 


igår såg fröken ut så här när vi skulle kila på junies 4års kalas. hon klädde sig först i sina röda "julklänning", eller ja den är i sammet och klarröd så jag kan inte kalla den annat. det fick bli ett snabbt byte till älskling-prinsessklänningen och självklart ska halva leklådan med :)

engla gormade i dörren när vi skulle gå iväg "mamma mina glajjer, det är soooool!" lite frustrerat sådär. hon låter alltid lite sorgsen när det är sol, vilket jag för mitt liv inte kan begripa. är det så hemskt? sa jag, "mm" fick jag tbx, tss.

mössa h&m
päls h&m
klänning lekmer.se
brun tröja zara
skor ecco

Kommentarer
linadimoda

ååååååh saknar!!

2010-03-08 08:37:37 http://linadimoda.freshnet.se/
Jeannine

hehe:) coolaste bruden.. Junie har såna glajjer fast röda.. Undrar hur det nu kommer sig att våra små damer alltid har samma kläder;)

2010-03-08 09:33:28
carro

söööt hon är i solglasögonen! =)

Nicole

tjusigt :) Längtar nästan lite till när min dotter blir lite äldre.

2010-03-11 13:14:19 http://nicoleb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback