converse invigning!

2010-03-21 | 20:32:37


igår när vi skulle bege oss ut i ett fullkomligt hav av solljus (japp jag kör poesi dagen till ära) så kände både jag och engla att det var dags att damma av gympisarna. engla tog fram sina röda converse och jag mina vita också traskade vi ut.

visst var det lite blött på sina ställen men vägen, som bara för ett par dagar sedan varit full av is och snö, var igår iprincip bara full av sand och grus. lite små spritter av lycka kände jag när vi skuttade (japp bokstavligen) fram i plusgrader och på fria vägar! vår vår vår!

äntlligen vår!

åh.

idag tittade jag ut - snö snö snö! det fullkomligen yrde av snö utanför vårat fönster och jag kände väl lite halft för att skjuta mig i huvudet. altså jag orkar inte med det här SKIT vädret. jag vill inte! jag vill kunna ha converse om jag så känner, högklackat om jag så vill (nu ligger det dock i flyttlådor .. men om en vecka..) jag är trött på snö!

Kommentarer
ina-bina

Jag var tydligen inte den enda som invigde conversen :P Det var nästan SOMMAR i helgen :D

2010-03-21 21:17:45 http://inabina.blogg.se/
mikaela

lovely! nu påminde du mig om att köpa nya.

2010-03-22 14:50:33 http://pickadoll.org

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback