ångest

2010-03-30 | 23:02:44
jag känner mig verkligen inte som den bästa av mammor just nu. det har blivit så mycket nu så det känns nästan som jag försummat min älskade lilla unge ♥ jag har jobbat sent 2 dagar i rad, jag gör inte annat än packar just nu, jag packar ner englas favorit gosedjur utan en tanke .. listan kan bli lång.

kanske ska man inte kritisera sig själv så hårt men just nu känner jag mig smått usel. idag hade engla, när jag fortfarande var på jobbet, börjat prata med mamma och mina små systrar om döden, Jesus och ja livet. jag missade det .. jag vet att vi pratat om det förr och att det kommer igen men jag vill ju vara där, finnas där!

ush ... sen får jag panik över att hon åker till matte på fredag till nästa måndag. jag vet att det säkerligen bara är bra så att jag och c hinner få ordning i lägenheten osv men jag kan inte kommer förbi mamma-hjärt-smärtan..

I ♥ YOU


Kommentarer
Jeannine

Emily.. du håller ju faktiskt på att ordna världens bästa hem för er alla.. Det måste få ta lite tid!! Hon förstår och det kommer kännas super om en vecka drygt!!

2010-03-31 07:32:37
freja

tror inte engla har nån större ångest av att komma till oss över påsken så du ska inte heller känna så! :)

2010-03-31 09:05:33 http://stocktownstories.blogg.se/
Maria, Livet med tre

Åhh det är så hemskt att man som mamma alltid har ett dåligt samvete för antingen det ena eller det andra. Du verkar vara en väldigt ömsint, förstående och gullig mamma och ÄR såklart den bästa mamman som finns för Engla trots jobb, packande och flytt :-)



Kram o Lycka till med flytten!!

2010-03-31 09:12:45 http://livetmedtre.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback