alice

2010-03-23 | 15:40:21


igår var jag och c på alice i underlandet, 3 D version. jag ska vara helt ärlig, vad än folk säger er, så är det här en av det absolut sämsta filmer jag sett. handlingen var konstig och osammanhängande, skådespeleriet bortom all kritik (om man brotser från depp).

 

halvvägs igenom filmen så bannade jag mig själv för att jag valt den, sen somnade jag. det har hänt tidigare att ögonlocket klippt när jag varit på bio men här somnade jag verkligen. "sover du!?" fick jag från c och sen satt jag och proppade i mig socker i form av godis för att genomlida den sista timmen.

visst finns det säkert ni som älskar den här filmen och jag trodde starkt att jag också skulle gör det men ack så fel jag hade .. mitt tips till er som vill se den; vänta tills den kommer på dvd!


Kommentarer
Kattis

Åh så jag var inte ensam om att somna i filmen! Var också och såg den igår, och det känns precis som att jag kunde skrivit det där. Tråkigt och sövande.

2010-03-23 15:46:44 http://paksukainen.blogg.se/
ina-bina

Jag tyckte att den var bra, men ganska rörig. Fast det tyckte jag även att den tecknade var när jag såg den som barn! Kanske hade blivit missnöjd och somnat ifrån den om jag betalat för den dock :/ Jag såg den gratis online :P

2010-03-24 14:46:35 http://inabina.blogg.se/
Lina

Åh! Jag fullkomligt älskar den. Både jag och min Johan var och såg den i 3D och den tog andan ur oss. Men direkt efteråt sa vi dock att man antingen älskar den eller hatar den. Finns liksom inge mellanting :) Smaken är som baken, och tur är väl det! :)

2010-03-25 10:22:49 http://tesla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback