1 dag kvar!!

2010-03-30 | 09:19:13
nu springer tiden verkligen förbi och jag är stressad till tusen. egentligen har jag ingenting att vara stressad för men det går liksom inte att undvbika när man ska flytta har jag märkt. det är så mycket med packning, inhandling hit & dit så jag bli smått yr, haha. tur att jag har min bfriend som tar mig ner på jorden ;)

nu står det absolut mesta i flyttlådor eller ikeakassar här hemma. iprincip hela våra liv ligger nerpackade! jag längtar som en idiot efter att få packa upp allt i skåp och lådor i den nya lägenheten, men först ska det målas!

vi har bestämt att måla hela lägenheten vit, även englas rum. vit är en bra utgångsfärg och då kan man lätt ändra senare om man känner för det. vi har även lämnat in hela vårat kök på omlackning. tidigare så har det varit i björk(?) och jag som är lite av en 'trä-hatare' ville hemskt gärna ha ett vitt kök istället, så så får det bli!

måndag jobb , p-möte
tisdag jobba 12.20 , PACKA!
onsdag skriva papper , städa , flytta in!!
torsdag måla , packa upp & fixa :)
fredag packa upp & fixa , jobba , engla till matte

engla kommer vara hemma med mormor och nannie onsdag + torsdag och sen på fredag kommer hon åka till sin pappa och fira påsk. hon kommer vara där i hm .. 10 dagar (som ett påsklov). lite små jobbigt sådär men det är mest positivt eftersom det bli lättare för oss att fixa iordning hennes rum osv tills hon kommer hem :)

nu ska vi packa ihop englas leksaker och sen klä på oss. idag ska jag somsagt jobba till 20.15 så det behövs fixas en hel del :)

Kommentarer
engelsson

Men hoppsan här har det hänt saker o ting..stort grattis till ert nya hem..må det bli ett lyckligt sådant,,kram

2010-03-30 09:32:48 http://engelsson.blogg.se/
Emmie

Vitt är en väldigt bra bas och enkelt och lätt att variera med olika detaljer. Det kommer att bli superfint!

Lycka till med flytten!

2010-03-30 11:01:57 http://emmieliving.blogg.se/
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Tänk snart bor ni i egen lägehet!

Så mysigt ni kommer att få det :)



O helt rätt att ni målar köket vitt...

jag är också en "trä-hatare" ;)



Kram o lycka till med flytt!

2010-03-30 11:29:03 http://edvinsmamma.wordpress.com
sarah

tycker att du är helt fantastsik och bloggen likaså. tittar in flera gånger i veckan. ska bli spännande med lägenheten!

2010-03-30 12:42:21
Anonym

Det är ju det roligaste!! :) Åh - måla, fixa, packa upp, packa ner ;), ställa iordning! Mysigt ni kommer ha det framöver! :) Ska bli så roligt at få se sen hur det blir.. :) Kram

2010-03-30 14:38:52
Alexandra

Det var min kommentar den ovan :)

2010-03-30 16:47:46 http://Masoou.com
Nicole - mamma till C

Det är så oooootroligt mkt att tänka på och hålla på med när man flyttar.

Vi har också våra liv i lådor och påsar, på torsdag skriver vi papper på vår lägenhet och flyttar in samma dag. Hela veckan o helgen har varit kaos :)

2010-03-30 21:43:06 http://nicoleb.blogg.se/
Tess

Åh!

Blir ni också sambo! :)

Jag blir det i morgon!

2010-03-31 17:43:13 http://leguide.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback