packning!?

2010-06-11 | 18:39:19
gud det känns som jag smått missat att vi faktiskt ska åka imorgon. jag har på något knepigt vis trott att resa kommer gå upp i rök ju närmare vi kommer, men hey, det verkar inte så? ringde ticknet för femtioelfte gången för en stund sedan och jo visst, det fanns en resa bokad för oss, fortfarande :) haha.

det jobbigaste är att iochmed mina konstiga tankar så har jag inte alls planerat min packning. just nu har jag lagt fram lite grejs på sängen och ställt fram skor men det är låååångt ifrån klart. jag kan inte riktigt tänka klart och komma på vad mer jag ska ta med? jag kan inte föreställa mig värmen, klimatet och livsstilen vi lite checkt kommer byta till, haha.

semester livsstilen .. !

åh


men med några bikinis, shorts, basic tröjor, finare tröjor, byxor, underkläder och ett gäng skor - då bör jag väl vara all set? right? gah .. vi kommer ta oss härifrån vid sju tiden imorgon och planet går vid 9.45 .. aa! jag hoppas och håller alla mina tummar och tår att den här flygresan kommer gå en miljon gånger bättre än min förra .. mardröm!

nu ska jag återgå till mitt vin, godis och mina (englas .. men hon är ju inte hemma ju) cheesballs ..

så här ser du ut just nu hemma hos oss .. bör kanske kommit längre ..


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback