packning, again.

2010-06-27 | 09:35:58
nu är det fullt ös här hemma! vi försov oss lite efter en mysig kväll över hos jeannine, junie och fredde igår. engla och junie somnade skavfötters och sedan vid halv tolv så tog vi henne i famnen och begav oss hemmåt. dock så ledde de till försovning .. men men, what to do? trevligt var det :)

nu är torktummlaren på i 180, tvätt hänger i hela lägenheten, packningen är på gång och paj är bakad. idag ska vi nämligen upp till landet, dalarna men en tjejliga av släkten. det ska bli otroligt mysigt att umågs allihop, det händer inte allt för ofta som vi alla ses med kidsen och bara hänger :)

packningen då?
gah!


jag bööör nog börja nu .. ska trycka i mig ett par mackor, fixa ett par inlägg till och sen ta mig för det! eftersom väderkartan visar på sol sol sol så blir det en rätt så lätt packning :) engla har valt enbart klänningar men jag har även slängt ner lite shorts med mera. blandandra dessa nya shorts från h&m, jag älskar dem! riktigt söta och dressade.


nya! shorts 149.-

Kommentarer
Alexandra

hoppas ni får en grym semester uppe i Dalarna! :)

2010-06-27 13:38:50 http://thesmalltowngirl.blogg.se/
Frida-Fantastiskamamman

Men vad mysigt med en tjejresa..hoppas att ni har det toppen...Shortsen har jag oxå...sitter som en smäck;)

Kramisar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback