måndag?

2010-06-21 | 07:28:58
godmorgon!
gud är det måndag idag?

idag känner jag mig smått vecko -och dag vild. när vi var nere i PB så tappade man liksom fokus på tiden, man vara bara och somsagt så kunde vi äta middag vid midnatt om vi så kände. det är inte helt lätt att direkt hitta tillbaka till vardagsrytmen, även om vi bara var borta i 6 dagar ..

igår kunde jag inte somna förens klockan passerat 00 på långa vägar .. jag låg och tänkte. kände alldeles för tydligt hur mitt ♥ slog och då kunde jag inte ligga stilla och sluta koncentrera mig på det .. åh! hatar när jag blir sådär. idag var jag iaf uppe med tuppen och har redan fått i mig äggmackor och kaffe.

idag ska engla gör lindex. vet inte alls vad det är för bilder, bara att det är halvdag och på samma ställe som hon gjorde h&m sist. kommer säkert bli kalas! kameran följer såklart - som alltid, med oss. kanske att jag bör väcka fröken? vi ska vara i stan till 9.00 .. ah .. också var det de där med den knepiga rytmen ..




på dagtid bodde vi i bikinis och låg fastkilade vid poolen. till kvällen blev det klackar och partystass!

Kommentarer
Alexandra

Så snygg du är! Hoppas ni får en rolig dag på Lindex jobbet! :) Kram

2010-06-21 08:48:15 http://thesmalltowngirl.blogg.se/
jeannine

Härliga bilder!! Du får visa mera sen=)

2010-06-21 13:55:39
Edvinsmamma - när som hellst en tvåbarnsmamma ♥

Underbara bilder på fina du!

Skoj att lilla Engla ska göra ett jobb för Lindex också, spännande :)

Kram

2010-06-21 20:19:35 http://edvinsmamma.wordpress.com
Frida-Fantastiskamamman

Att kunna ta dagen som den kommer är njutningsfullt, inte lätt att komma in i alla måsten igen!!

Hoppas att dagens fotografering gick strålande, vilket jag vet att dne gjorde..

Kramar<3

julia

du är så jäkla snygg! pussis


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback