kalaskläder

2010-06-06 | 19:13:16

sötaste i väntan på bussen ♥

i fredags var vi bjudna på studentmottagning till lizas bror jakob! jag hämtade engla på dagis och sen tog vi bussen direkt och fröken fick byta om lite snabbt bakom ett säte från skitig dagisklänning till kalaskläder :) dock så var det inte englas kind of kalaskläder, utan mina. haha. ibland kan jag bli så trött på den eviga klänningen + kjolen.

jag gjorde det lätt för mig och tog enbart med mig ett alternativ så att det inte gick att snacka bort! det blev för första gången det här året SHORTS! wawawiwa, det som är så sött! jag älskar kids med jeansshort & blus, så fint!

blus under h&m
kofta polarn o. pyret
shorts gamla minns ej varifrån
ballerinas h&m
diadem nytt h&m

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback