packningen!?

2010-07-05 | 22:16:18
jag kan verkligen inte motivera mig själv till att packa just nu. jag sitter och njuter av lite egentid i soffan framför en drös av bilder på kims bebismage :) men ja det börjar dra ihop sig .. vår färja går vid 21 imorgon från nynäshamn och jag slutar ju 16 på jobbet .. liiiiite tight att hinna packa där i mellan.

det blir mer till att flyga hem och slänga i sig lite mat, dusha av engla så hon är ombytt för natten och sen beger vi  oss. vi är vid öin vid 00.00 tiden så ja, vi kan ju alltid hoppas att hon funnit ro i en vilstol :) det lär ju jag göra eftersom den här kvällen aldrig kommer ta slut .. haha. jag har faktiskt tvättat och plockat med torrtvätt ;)

ja hela innehållet av packning lär inte ens vara i närheten av hur det såg ut när vi åkte till malaga, haha. då var det shoes shoes shoes och utgångskläder för hela slanten! nu blir det myskläder, ett eller ett par highheels för visbys gator och slappar kläder. gud så skönt att bara få vara en hel vecka! som jag längtar.


Kommentarer
mammaxtre

På resande fot igen :-)



Trevlig resa

2010-07-06 08:02:44 http://mammaxtre.blogg.se/
carolina

jag tycker alltid jag packar så bra, och ofta är jag duktig på att ha med bra basgrejr osv, men sen glömmer jag att ta med lite roligare & finare kläder liksom :P

2010-07-06 11:21:22 http://acarolinas.blogg.se/
Emma

Varifrån kommer shortsen, de gula och de cremefärgade, ifrån? Vore tacksam för svar, och TACK för en jättemysig blogg! :)

2010-07-06 18:44:57
emily

Emma - de gula shortsen kommer ifrån urbanoutfitters och det cremefärgade ifrån forever21 :) köpte bägge i NY men jag tror nog att de gula finns i sverige :) tack söt! :D

2010-07-07 09:13:31 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback