birthday dress

2010-07-03 | 21:13:40

5 åringen!

den finaste och en av de nyaste klänningarna till samlingen är den här, som engla haft på sig idag. den kommer kanske inte helt otippat ifrån polarn o. pyret :) och kanske att jag bör nämna att den finns i butik på 30% rea? för ingen har väl missat att vi är i full rea rush nu? trodde inte det heller :)

dagen har varit super mysigt, stressig och varm. jag ska visa er ett gäng bilder och berätta allt, sen! nu är jag helt slut efter att ha landat hemma och slängt ihop mat osv. nu ska jag lägga mig platt i soffan med c och kika på fotboll och dricka rosé. är det inte just så man bör avsluta en sådan här dag? nee .. jag vet, vi ska ta oss ut till balkongen sen .. mycket senare sen ..


klänning polarn o. pyret 260:-

Kommentarer
julia

åååh, fina tjejen!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback