barnvakt?

2010-07-16 | 09:44:19


en ovetandes liten engla kikar barntv ♥

första natten som jag verkligen sovit ordentligt. jag har drömt mycket och tankarna går kan jag lova er .. det är lite mycket just nu :) men sovit har jag gjort, och förtillfället känner jag mig utvilad. nu återstår kanske det största problemet idag och till helgen. var ska engla vara? jag jobbar, c är borta och m kunde inte ha engla (det är hans helg) och mamma & nannie är i koratien, blä .. jag avskyr när det blir såhär! känns som jag ska portionera ut henne och ingen kan ha henne ..

jaja, det löser sig säkert. jag har slängt ut några sms så får vi se om någon nappar och matte kanske kan ha engla från imorgon? det är ju en möjlighet.

idag börjar jag inte förens 13 så äntligen så hinner jag plocka lite här hemma och få undan lite tvätt och annat. det känns som att jag inte riktkigt hinner med nu. vi har varit borta i 8 dagar och nu när vi kommit hem så går tiden åt till så mkt annat. men ja .. jag bara måste tvätt och städa nu, gränsen är liksom nådd.

först ska jag söka med lykta i kylen efter något ätbart till frukost. handla kanske?
gah. lite. mycket. just. nu

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback