halv åtta hos oss

2010-01-20 | 21:03:10
DET BÖRJADE i måndags när Engla satt och kikade på barntv efter dagis. Hon ropade på mig och sa "mamma, när börjar matlagningsprogrammet?". Jag blev lite ställd och undrade vad hon menade. "Matlagningsprogrammet, jag vill se det nu".

Dum mamma som man är så kopplad jag inte förens hon förklarade att hon sett på matlagningsprogram med mormor och Nannie, när jag var på sjukhus. Ah! Dom kollar alltid på halv åtta hos mig, slog det mig.

Nu frågar Engla varje dag efter det här förunderliga programet och likaså ligger vi bänkade i min säng när klockan slår halv åtta, every day! Hon är tyst igenom hela programet och fäller en kommentar då och då, sen vill hon sova. Vad har hänt med min unge?

 

Innan får man toka sig lite ;) Älskar Englas hår nu btw, långt och fint (OK lite slitet då..)


Kommentarer
Carro.

Söta hon! Hon kanske kommer bli kock i framtiden? ;)

Anniken

Blivande kocken kanske! :)

Vilken härlig bild på er förresten, vilken lycka att ha en sådan ung och fräck mamma :)

2010-01-20 21:47:30 http://anniken.blogg.se/
ina-bina

Innan jag såg att du själv skrivit det, så tänkte jag just att Englas hår verkligen blivit långt. Plötsligt tycker jag att hela hon ser så stor ut, hehe :D

2010-01-20 21:54:40 http://inabina.blogg.se/
Liza

älskar er fina!

2010-01-20 22:13:46 http://entvatankar.blogg.se/
Melanie

bra unge! det är ju världens roligaste och mysigaste program:-)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback