fredag

2010-01-29 | 07:49:36



GODMORGON!
idag är jag allt annat än taggad på att vare sig gå utanför dörren eller att lämna sängen. Jag har varit vaken mellan 01.30 - 03.30 med extrem mensvärk. Altså här snackar vi s m ä r t a! Jag fick tom ringa sjukvårdupplysningen eftersom jag blev orolig då jag för inte så länge sen satt in en spiral.

Nu är vi iaf uppe och på G till jobb/dagis. Engla som ska till sin pappa idag har packat ihop alla saker som ska hem dit och redan börjat säga "mamma imorgon, då är det löööördag!" hehe. Hon vet hon!

Har glömt berätta för er att Engla ska jobba på tisdag :) Hon ska göra en kampanj plåtning för sollentuna centrum :) lite komiskt och roligt eftersom vi bor här och antagligen så kommer dagiskompisarna och folk man känner springa på dessa bilder som kommer vara lite varstans :)


bilden är från mama-plåtningen sist men som ni vet blev de inte den bilden som  hamnade i tidningen (dock en favorit från mig).

Kommentarer
Marie

Den bilden gillade jag med, fin. Vad kul med ett till jobb, Engla är ju för söt. =)



Men usch så jobbigt med mensvärk! Lider med dig!

2010-01-29 16:27:00 http://mandelstrom.webblogg.se/
Evelina

riktigt fin bild.. Engla är ju så söt :)

2010-01-30 22:07:58 http://pumms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback