blommigt = somrigt!

2010-01-20 | 20:42:38

 

IDAG VAR somsagt jag och Jeannine i stan och traskade runt, bra länge gick vi också. Skönt, men jag var helt slut efter, jag har ju blivit lite av en deg-klump den sista tiden :)

 

Det blev ingen avancerad shopping för min del förutom ett under & över - nagellack då. Till Engla däremot fyndade jag klänningen på bilderna samt en tunika som jag ska visa er senare eller imorgon.

 

Zara har verkligen en g r y m rea! Dock så måste man vässa armbågarna och orka gräva i högar för ordning är inget dom kan stava till där inte (annat än hos oss på polarn med våra perfekta fina högar, haha) om man vill hitta några godbitar :)

 

klänning zara 99.-


Kommentarer
Liza

haha såå jäkla konstigt att de tinte ser ut så när jag öppnar med firefox.. skumt..



Va fiiin hon är prinsessan!!

Kärlek

2010-01-20 20:49:27 http://entvatankar.blogg.se/
Carro.

Ne, usch vad jag hatar deras högar! Orkar bannemej inte gräva i dem!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback