tisdag

2010-02-09 | 09:24:42
DET VAR länge sedan jag sov så här dåligt. Det var halft omöjligt att somna igår trots dubbelavsnitt av scrubs. Kanske var det latten som jag slurpade in straxt efter nio? Jag trodde inte jag var känsligt för sådant men jag kanske haft fel.

Idag är vi lediga, jag och Engla. Liza kommer förbi på scones frukost om en lite liten stund. Engla har förberett vår alla ♥ dag present till Liza i säkert en timme nu. Den är inklädd i rospapper och full med prinsessklistermärken :)

I övrigt vet jag inte vad vi ska hitta på. Det har ju bytts fönster här hemma hos oss, alla gamla har blivit nya! Jag ska nog försöka städa upp lite och möblera tillbaka som det ska vara i vårat rum. Kanske stan? Vem vet.

 


engla igår kväll innan halv 8 hos mig, gräsliga favorit klänningen och nygjorda kronan !

Kommentarer
carolina

gud vad gott med scones! har en burk lemoncurd här som längtar efter sällskap så...får ställa mig och baka någon gång =)

scrubs och jay leno brukar söva ner mig om kvällarna ;)vad engla börjar se stor ut, riktig skoltjej snart!! =)

2010-02-09 09:56:59 http://acarolinas.blogg.se/
Petra

söt som alltid:)ha en toppendag kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback