till ditt ♥

2010-02-11 | 09:44:43
POLARN har vi fått in en super söt tröja med hjärtapplikation framtill. Den finns från storlek 68 -122/128 och är nog den perfekta alla ♥ dag presenten till din lilla :) Jag har gått och klämpt  på den många gångern men har som så många gånger insett att min prinsessa inte skulle vilja ha den på sig, eller tror ni jag har fel?

Hon tog ju på sig den orange tshirten jag köpte här om dagen? och den älskade hon. Hon satt länge och väl och pekade ut figurerna och berättade historier om dem :) skulle hon kanske tycka om att ha en hjärttröja också tro..hm?

I vilket fall så har jag inte Engla i helgen, hon ska hem till sin dadie så vi får väl fira ♥ dagen på måndag eller så.  Jag tänker iaf köpa någonting litet, kanske en tröja om jag får påtryckning från er, eller något annat :)
bild lånad från polarn o. pyret


 


ska ni köpa alla hjärtansdag presenter till era små?

i så fall vad?


Kommentarer
Jenny

Min docka som är nyss fyllda 4 ska få ett armbandsur. Lite tidigt tycker jag men hon har kompisar som har klocka på armen och tjatar i stort sett varje dag. Känns lite taskigt att låta henne vänta till jul då ;-)

Blir någon billig variant med Hello Kitty eller nåt från Guldfynd. Blir en perfekt ♥-present till min tjej! Ha en fin dag! Love your blog!

/Jenny

2010-02-11 10:13:10 http://stellailonlovin.blogg.se/
Maja

Nä! Inga presenter här inte! Det får de (precis som Engla) nu och då ändå! :-)

2010-02-11 10:19:33 http://majao.blogg.se/
Johanna

Vilken gullig tröja!! :D

Jag funderar på hur vi ska fira alla hjärtans dag här hemma..vi får väl se om vi kommer på nåt! ;)



Ha en fantastisk dag!

Kram

2010-02-11 10:54:22 http://johannajois.blogg.se/
Petra

jättesöt tröja,kanske blir det en sån till min Engla:)kram

juliasbullar.blogg.se

jag och min bror fick alltid sånna fina kort, stooora. så hade mamma skrivit typ hur mycket hon älskade oss. sen fick vi sånna choklad hjärtan. tyckte jag var myyyys! :*

2010-02-11 12:46:22 http://juliasbullar.blogg.se/
Anonym

kan du inte ha en frågestund?

2010-02-11 14:20:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback