sunny days

2010-02-25 | 09:57:54

 

 

det första min dotter kliver upp ur sängen och säger idag är "åh mamma, idag är det inte sol, vad skönt!". jag tror hon kan ha varit den enda i hela sverige som kände så, vi andra riktigt hungrar ju efter värme och sol!

 

men visst, jag förstår henne. igår när hon skulle sätta sig och titta på barbie och de tre musketörerna så sken solen rakt igenom fönstren på tvn och soffan där hon skulle sitta - och vi har inga gardiner där. hon började med att be om en ficklampa, inte för jag riktigt förstår vad hon skulle göra med den, men men.

 

hon satt och lös med den på tv:n ett tag men nja, det hjälpte inte riktigt. efter en stund kom hon på den briljanta idén att bygga ett berg med kuddar framför sig, sagt och gjort. sen satt hon där bakom sitt lilla torn och gluttade fram på tv:n. haha!


Kommentarer
Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Hihi, söta Engla som är glad att solen inte är framme! Men jag håller med om att det kan vara besvärligt med sol när man ska se på film ;)



Edvin går hos dagmamma 15 timmar i veckan...och konstigt nog orkar han med dom dagar han är där trots sina tidiga morgonvanor :)



Kram

2010-02-25 10:58:33 http://edvinsmamma.wordpress.com
ina-bina

Ja, förmodligen är hon den enda som känner så. Usch. GE MIG SOOOOL! :(

2010-02-25 11:07:16 http://inabina.blogg.se/
julia

engla är smart må jag säga!

kram

Linda

Hihi, va gulligt =O). Ja, det där med solen som lyser rakt på tv:n är störigt, men jag tackar inte nej till vår och sommar nu. Dagar då det är svinkallt ute, suger =O).

Your dream Closet

jag gillade vero moda när jag gik på högstadiet för typ 7år sen, men nu tyker jag knte alls om de! vet inte om de är för att man inte hade så höga krav på kläderna då, eller om de är att deras kvalité är sämre nu?

2010-02-25 13:26:56 http://yourdreamloset.blogg.se/
carro

hahah :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback