right now

2010-02-27 | 22:12:01

 

vi har haft fullrulle hela dagen idag! jag och kim har sprungit som blådårar i butiken idag och OJ vad vi har visat på resultat ♥ man kan bli lycklig för mindre ! vindkläder är mer än aktuellt nu när tempen visar på + sidan :) kan jag lova !

 

nu sitter jag och smuttar på en martini med stora oliver och drömmer lite, fortfarande så kan jag inte berätta för er ... men det kommer! jag tror nog att det är dags på, hm, tisdag kanske ? ni får hålla utkik helt enkelt ! jag är iaf spänd som få och vet inte riktigt var jag ska ta vägen from time to time, haha.

 

imorgon är det jobb som gäller igen så det blir sängen om inte allt för länge. jag tänker även försöka hinna klippa mig innan jobbet, mitt hår har blivit allt för slitet och efter en liten hemma-färgning ikväll så behöver det kanske mer än någonsin bli lite kortare ..

 

 

frågan är; hur fasiken ska jag klippa mig? förslag? någon...


Kommentarer
carro

Gillar nagellacket!

Melanie

oh vad spännande det låter, du gör oss nyfikna fröken;)

Alexandra

Spännande - jag lär ju inte missa det, läser ju varje dag - men nu är jag nyfiken!! :)

2010-02-28 07:53:34 http://masoou.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback