pusselpysslaren

2010-02-27 | 22:54:22
engla är inne i en riktig, riktig pyssel-pussel-målar-läsa-period just nu, eller ah hon har varit det ett tag rättare sagt :) men jag måste säga att jag verkligen älskar den här 'perioden'. det är så underbart mysigt att sitta ner och lägga ett pussel i all stillhet, fundera och klura. eller måla någonting som är till någon speciell, det gör vi ofta.

nu har jag iaf börjat plocka fram det lite svårare pusslen som jag, när engla fått dem, lagt undan så inte alla bitar ska fara åt skogen då fröken varit liiite liten när hon fick dem.

ett av dessa pussel är det här som vi fick från lekmer.se som är med älvmotiv. engla fullkomligen älskar det! vi la det nog sammanlagt 5-6 gånger i torsdags innan hon åkte med sin pappa hem till honom. det är så härligt att se henne klura och fundera, pröva med bitarna och tänka högt, som jag alltid gör.

 

pusselläggning, pussel härifrån!


Kommentarer
ML

älskar fotot när hon "tänker"! =)



http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Här läggs det MYCKET pussel också...och jag har lärt Edvin att plocka ihop pusslet när han lagt det färdigt så ingen pusselbit ska försvinna (och det gör han faktiskt nästan jämt)... :)



Kram

2010-02-28 07:39:28 http://edvinsmamma.wordpress.com
carolina

nämen, har hon fått vattkoppor? :( stackars liten! pussel är bra sysselsättning iallafall =)

2010-03-01 11:33:07 http://acarolinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback