jumping ballon

2010-02-04 | 20:59:08


SÅ HÄ
R valde fröken att se ut idag, det var hennes kläd-vals-dag idag! Vi har ju en varannan dag princip här hemma vilket innebär att Engla väljer ena dagen och jag den andra. Riktigt bra faktiskt när man har en tjej med extremt bestämda åsikter ang kläder :)

"Mamma du får välja klänning eller kjol", så säger hon varje dag. Haha! Men jag har sagt till henne att hon får använda sina byxor tills det att hon växt ut dem, sen ska jag vara sparsam på att köpa det. Men något par behöver man faktiskt ha :)

klänning polarn o. pyret
strumpbyxor polarn o. pyret
lakan åhléns

Kommentarer
Fia ♥

Hon har valt en fin klänning iaf :)

Du för köpa treggings/leggins till damen så blir det ju nåt mellanting mellan byxa och inte byxa ;) så kan hon ha klänning/kjol också :)

2010-02-04 21:14:20 http://fiacaroline.blogg.se/
Livet med tre, Maria

Så gör vi oxå här hemma, fast lite mer sällan en varannan dag. Att jag får bestämma lite då och då är enda chansen för alla plagg i garderoben att få användas. Min dotter är förövrigt en periodare. Ibland ska hon bara ha tunikor, vi köper bara tunikor och sen ska hon helt plötsligt bara ha jeans.. vi köper jeans och sen ska hon baaaaara ha klänning.. osv osv. Har många ggr undrat hur hon kunde bli så? Men svaret ligger väl antagligen hos mig själv, mitt jobb och klädintresse :-)

Kram på er!!

2010-02-05 08:24:26 http://livetmedtre.wordpress.com
julia

sötisen! klänningen är för gullig


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback