ge mig värme!

2010-02-22 | 09:23:14



jag längtar som en riktig galning efter sol, vår och värme nu! jag orkar inte behöva skotta ut oss ur bilen och huset var eviga gång jag ska ta mig ut och sen halka runt på glashala gator och oroa mig för att ramla på näsan. jag vill se asfalten igen, gräs och begynnande gröna träd. underbart!

jag vill kunna ha högklackat utan att behöva undra om jag kommer slå halvt ihjäl mig och försöka trycka ner sockor för att inte få isbits-tår. jag vill slippa klä på engla lager på lager på lager på mornarna. jag vill känna varm vind emot kinden och inte den iskalla bris som nu biter sig in i märgen på mig.

jag vill kunna sitta ute på altanen tills natten blir till morgon, kunna svepa en filt omkring mig och känna mig varm. jag villl klä engla i tunna sommarklänningar och själv kunna bära upp baraben utan att frysa till is. jag vill att det ska vara 1 maj och att jag och min L ska sitta på ett flyg till new york.

g e  m i g  v ä r m e  n u !

Kommentarer
Linda

Jag längtar också otroligt mycket till värmen och sommare. Vinter är verkligen inte min grej, speciellt inte som det varit igår med -22 och snöstorm. Då vill jag bara krypa ner under täcket igen och aldrig titta fram mer. Btw, var i landet bor du?



Svar: Ja, shaken blev grymt god. Jag blandar som sagt vanligtvis med mjölk. Det mättar bättre än juice, men hade inget hemma. Tänkte köpa lite frysta jordgubbar och hallon och sånt och mixa ner med mjölk och shake. Borde bli gott. Ang blåmärket, jag säger bara "aj". Vette sjutton vad jag gjort i helgen, men det där är jag i ett nötskal. Göra illa mig stup i kvarten =O).

Semra

superhärlig färg på nagellacket. var är det ifrån? :)

2010-02-22 10:15:28 http://semradedic.blogg.se/
sandra

ååh vad härligt det hade vart med sommar nu !



sv: jo det var ju inte lite skönt att vara ledig idag :D

2010-02-22 16:21:14 http://sssandrax.blogg.se/
caror

fyhundan så snyggt nagellack!

mammaxtre

Vad härligt att Ha en resa till NY att se fram emot. Jag var i New York i oktober, bloggade därifrån. Blev störtförälskad i denna otroligt häftiga stad.

2010-02-22 20:50:25 http://mammaxtre.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback