bokfynd!

2010-02-28 | 21:08:41

 

i fredags kilade jag in på akademibokhandeln som ligger i centrumet jag jobbar och som ni alla vet så har ju årets bokrea startat och jag kunde inte undgå att göra några fynd till englas boksamling :)

 

jag menar, man kan ju inte ha det så här varje kväll ;) lite nya böcker behövs det alltid att varva med! det blev en skönheten och odjur bok, en super fint illustrerad älv-bok samt en bok om ariel. antagligen ganska bra inprickat englas favoriter  of all time :) haha


har ni gjort några bokfynd ?


Kommentarer
frida

köpte originalhistorien om alice i underlandet på bokskotten till mig själv för nån vecka sedan, den är helt underbar. tycker du ska köpa den och läsa för engla!

den kostar bara 26 kr dessutom, för staten betalar tydligen för vissa böcker så de ska bli billigare =)

2010-02-28 22:05:31 http://papertigers.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback