merry x-mas - your the best!

2010-12-24 | 07:52:31

granen här hemma ♥ i love it


god jul mina underbara fantastiska läsare!
ni är verkligen bäst ♥

jag önskar er alla en fantastisk julafton idag! själv har jag just gått upp och konstaterat att allt ser ut som när jag la mig igår .. kanske jag borde sluta tro på tomten vid 23 års ålder? haha nä men va sjutton jag som hoppats på att c varit osmart och lagt fram någon klapp under paketet? men icke. jag som ville klämma och känna :)

jag måste medget att jag inte alls är van vid en julaftonmorgon som denna. c är och jobbar (han börjar 6) ingen julstrumpa och ingen liten engla som hoppar i sängen av spänning! men men .. jag njuter iaf!

det är ju min första jul "på egen hand" vi flyttade ju hemifrån i mars :) så det är bara lära sig de nya rutinerna och skapa egna traditioner .. dock så har jag otroligt svårt för att inte ha min dotter hos mig. det bokstavligen värker i mitt bröst trots att jag vet att hon har det tiptop .. japp jag är en egoist på julafton, sådet så! jag ska åka till mamma efter lunch och där har jag iaf mina fina systerdöttrar somkommer sprida julkänsla till 1000 ♥



Kommentarer
Natalie

Emily din lilla knäppskalle! ;) Du är INTE egoistisk som saknar Engla! Tänk vad konstigt om du var utan henne på julafton och det INTE värkte i ditt bröst. Det är ju bara fint och helt normalt. Hoppas du fick det bra igår iallafall <3 god jul !!

2010-12-25 09:50:06
Emma

God fortsättning! Hoppas du hade en fin jul trots allt. Att sakna Engla är inget konstigt alls, men nästa år är det din tur att ha henne, så du får se fram emot det :)



KRAMAR!

2010-12-26 12:39:34 http://emmawelin.blogg.se/
Angelica

Herregud vilken fin header!!! Blev helt kär!!

2010-12-26 13:28:49 http://hardworkingwife.blogg.se/
Jasmine

Det var mig en tjusig gran!

2010-12-26 20:39:30 http://jassenilsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback