plåtnings dax

2010-12-08 | 20:19:47
hade jag vetat att det var så kallt ute som de faktiskt har varit idag så hade jag typ satt mig och engla i en taxi till hammarbysjöstad. fy sjutton som jag frusit! och kom inte med "rätt kläder för rätt väder" för jag byllsade på mig ullkappa, halsduk, ullstrumpor och långkalsonger .. burr! to säker en timme och många tekoppar att tina upp.

väl på plåtningen så var det många bekanta ansikten! så kul när man jobbar med samma människor lite då och då .. man hinner ju prata en hel del under dessa dagar och det är kul att catch up! :)

egentligen tog själva plåtningen för englas del kanske max 30-40 min men vi väntade in lunchen och engla tjatade till sig en lockning av håret av sofia, haha! en liten tjej fick hela håret lockat och oj så avis engla blev men det var snabbt fixat med englas hår. en rolig dag med många skratt och säkerligen fina bilder till februari :) spännande som sjutton!

vackraste ungen min ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback