torsdag .. igen!

2010-12-09 | 07:57:50

vackraste fina unge igår ♥


då var det torsdag igen då! gud, veckorna springer verkligen förbi numera .. man hinner varken känna bu eller bä innan dagen är över och det är dags att sova. kanske är det för att vi går och lägger oss vid 22 tiden här hemma?

c jobbar ju numera från 5.30 på mornarna så han är uppe och springer redan innan fem .. pust! jag vet ju att det måste vara lidligt att traska upp då men helt ärligt så vaknar ja oxå :( och då sover jag skit dåligt det näst kommande 2 timmarna. men men, sånt är livet! är kanske inte riktigt van ännu men det kanske kommer ?

idag är det jobb 9-17 och sen ska jag hämta min lilla loppa på dagis. hon lekte med en kompis igår efter fotograferingen och sen åkte hon hem och sov hos mormor och nannie, som alltid på onsdag. gud som hon längtar efter dessa dagar :) helst skulle hon bo hemma hos dem än här eller hos sin pappa .. haha tok ungen!


Kommentarer
Jeannine

Du vänjer dig, ge det några veckor till=) fin hon är i sitt lockiga hår!!

2010-12-09 08:33:21
nina

vilket program fixar du dina bilder i, skitsnygga!

2010-12-09 08:55:22
Emma

Vilka underbara ögon hon har. Fusk! Haha!

2010-12-09 13:45:50 http://emmawelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback