tavlor & bilder

2010-12-03 | 08:58:42

tavellist med tavlor i sovrummet över våran  säng


känns aldrig som jag är riktigt nöjd med utformningen här hemma. när man ät två - eller ja snarer tre! starka viljor som tycker och tänker om det mest och gärna olika, så är det inte alltid lätt. det blir många kompromisser och ibland kör jag bara mitt race med orden "oj jag glömde fråga om det var okej med en ny bokhylla eller två?"

schysst, haha jag vet! men när det väl är på plats så är det väl inte mycket man kan säga? nä ja vet, ja är dum.

i sovrummet har jag dock fått göra som jag vill och satt in anders gamla byrå i chabbychick stil, köpt lakan i rosa randigt och spika upp tavlor huller om buller :) i love! det var förra helgen som dessa åkte upp över sängen. ännu har ja inte bestämt motiv i några av ramarna men de ska framkallas snarast, hatar halvfärdiga saker, hua!

 

tavellist ikea

ramar ikea

guldtavla från mamie


Kommentarer
V

Varför nämner du nästan aldrig något om din kille här i bloggen? Bor ni tillsammans?

2010-12-03 09:20:43
emily

V - den här bloggen handlar framförallt om mig och engla men visst nämnar jag honom :) ja vi bor tillsammans!

2010-12-03 09:36:26 http://emslo.blogg.se/
Elinor -Mamma till Liam & Tigra-

Wow, vad fin bloggen är nu. Jag är imponerad!!!

2010-12-03 13:45:29 http://ronile.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback