mys kväll!

2010-12-01 | 09:15:11

igår efter ännu fler SL förseningar så landade vi äntligen hemma, i värmen! det börjar verkligen bli kallt nu .. jag tror det är -18 här idag? kvällen vigdes iaf till familjemys och vi passade på att äta en lång middag, baka peppisar (om så bara 6 stycken,där tappade både jag och engla tålamodet) och ha kvällsfika med varm choklad.

engla hamnade inte i säng före halv 9-9, men det var det värt! man måste ta vara på tiden och ha mys mitt i veckan, inte bara vi vuxna utan även barnen måste få ha det. idag åker ju engla till mamma eftersom jag jobbar sent och imorgon börjar pappa-helgen så vi ses igen på måndag ;( då är det bara mysa järnet!


jacobs creek kan göra många glada :)


Kommentarer
emma

redigerar du dina bilder mycket i photoshop ett du tagit bilderna eftersom de blir så fina?

kram

emma

aha! Jag tycker du är så duktig när de gäller fotografera. Bilderna blir så fina. Skulle du vilja göra en header till mig?

kram

Elly- mamma till Leon

näe fy! Va plötsligt det kom :( Tänker verkligen på hans familj. Usch det kan inet vara lätt för dem :/

2010-12-01 11:00:50 http://gravidnu.blogg.se/
Hondjur

Ååh, så mys :)) Kvalitetstid kallas det där! Och när skall man annars hinna om inte på kvällen om man jobbar hela dagarna?

Kram på Er!

2010-12-01 20:04:24 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback