mössens jul

2010-12-22 | 09:14:18

sötaste mössen jasmine & engla ♥


jag har verkligen haft och har oxå för den delen fullt upp såhär dan för dan för dopparedan :) igår var det fullrulle på jobbet och på kvällen hade vi lillajulafton # 2 här hemma för englas del me allt va de innebär! mys mys.

i alla fall, i förrgår (gud ja hinner inte med dagarna just nu!) så hade engla sin julavslutningsshow på dagis. det var egentligen mössensjulsång som det gjorde en liten pjäs omkring och det var så söta! de sjöng och gjorde rörelser. vissa var mammamöss och pappamöss men engla var en söt liten vanlig mus hon, min lilla lilla söta.

jag blir alltid så stolt över engla så jag nästan börjar grina nu för tiden. kanske för att engla blivit så stor så fort? det känns som hon var en spädis typ igår? helt sjukt att dagis snart är ett avslutat kapitel och skolan står inför dörren .. jag tjatar om det just nu, jag vet, men jag tycker verkligen det känns overkligt .. ♥


Kommentarer
En pojkmammas vardag ♥

Vilka söta små möss! Och håller med om att tiden går galet fort. Började nästa lipa igår när jag fick en köbekräftelse till dagmamma för Tore (nu ska han inte börja förens i augusti, men ändå...)

Kram!

2010-12-22 10:09:19 http://edvinsmamma.wordpress.com
Maria

Söt små möss!

Tiden går helt galet fort.

Min "lilla" böejar också skolan till hösten , kan knappt fatta det. Hon började ju precis på dagis...



Kram Kram

2010-12-22 13:18:31 http://sagafia.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback